Friday, July 18, 2008

JETジャナル2008やった!

三月に私はJETジャナルためにこの随筆を書きました。遂に後四ヶ月出版させました!すごく嬉しいです。私はこの随筆を英語で書いただから、JETジャナルの編者が日本語に訳しました。すごく嬉しいから自分で随筆を訳さなかった。全部日本の友達が読んでください。田中先生と杉野さんと内に本当にありがとうございます。(ごめん、私の日本語はまだ下手です。)この写真にクリクをしたら大な写真見て読める。(本の写真は違い人が撮りました。言葉だけ私のです)

2008 JET Journal Selected Essay!
Earlier this year I submitted the following essay into the JET Journal, a collection of selected essays written by JET Program participants about their experiences in Japan. I'm very glad my essay "Team Taught Face Punching," was selected for publication because the editors of the journal translate all the pieces into Japanese. Now I can show the piece to Tanaka Sensei and the others mentioned in the piece! I'm glad they'll be able to read the essay as it's about the best way I know of to thank them for all they've done for me. Thank you very much.

(Click on the pictures to view larger readable versions. The picture above the essay is not mine and has nothing to do with the piece. Pictures like this are randomly interspersed througout the journal.)


















No comments:

Post a Comment